اسپان به پارچه های معمولی که با تار و پودی از الیاف انواع نخ ها است تولید نشده است بلکه از الیاف پرس تشکیل شده است یا می توان گفت اسپان از پارچه ای تولید شده که در آن هیچ گونه الیافی دیده نمی شود. اسپان در انواع طرح، رنگ، جنس موجود می باشد که یکی از این انواع که در تولید پوشاک کاربرد فراوانی دارد، اسپان مشکی می باشد. قیمت انواع اسپان ها نسبت به سایز، جنس، ابعاد و… متفاوت است.

قیمت بهترین اسپان مشکی ایرانی

مزیت های استفاده از اسپان مشکی

مزیت های استفاده از اسپان مشکی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت های گوناگون به رشد و تحول رسیده اند که صنعت نساجی نیز از این پیرفت و تحول دور نمانده است؛ اسپان مشکی یکی از محصولاتی بود که توانست با پیشرفت هایی که کرده است جای خود را در صنعت نساجی سففت و محکم کند زیرا از کاربرد بالایی بهره مند است.

این نوع پارچه که به آن پارچه بدون بافت نیز گفته می شود دارای مزیت های فراوانی است که مهم ترین آن ها به صورت زیر می باشد:

1.هزینه های تمام شده آن خیلی کمتر از پارچه های نخی، کتان و… می باشد و بازیافت آن آسان می باشد.

2. اسپان مشکی در رنگ های دیگر نیز موجود می باشد که فراد می توانند بر حسب سلیقه هایشان آن را انتخاب و استفاده کنند.

3. اسپان آنتی باکتریال است.

4. پارچه های اسپان می توانند با خاصیت آب دوست و آب گریز بودن تهیه شوند.

5. اسپان ها می توانند به صورت چند لایه نیز تولید شوند که ازپرکاربرد ترین آن ها اسپان های سه لایه و دو لایه می باشند.

6. این ویژگی از مهم ترین مزیت اسپان ها می باشد و آن ویژگی ضد اشعه نورخورشید بودن می باشد.

استفاده از اسپان امروزه به خاطره همین مزیت ها بالا رفته است و یکی از مصارف استفاده آن که امروزه به دلیل شدید شدن ویروس کرونا بالا رفته است در تولید ماسک می باشد.

شرکت فروش اسپان مشکی ایرانی

شرکت فروش اسپان مشکی ایرانی هنگامی که مواد اولیه برای تولید اسپان مشکی به شرکت برده می شود و سپس در محصولات مختلف از جمله ماسک، کیف و پوشاک به بازار عرضه می شود. شرکت فروش اسپان در بعضی از مواقع اسپان های خود را به صورت مواد اولیه دیگر صنایع به فروش می رسد و برخی دیگر نیز در فروشگاه های سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسد؛ قیمت اسپان ها نسبت به این که در چه محصولی به کار رفته اند متفاوت می باشد.

تولید کنندگان اسپان سعی و تلاش می کنند که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، اسپان های با کیفیت و مرغوب تولید کنند که هم در بازار های داخلی و هم در بازار های خارجی طرفداران خود را داشته باشند و همین طور مشتریان با یک بار خرید از این محصول به مشتری دائمی تبدیل شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *