بازار نخ

نخ میکروفیلامنت 144/100 یکی از مواد اولیه مهم در صنعت نساجی است که برای تولید محصولات مختلفی مخصوصا جوراب ها مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی های مطلوب بسیاری نیز دارد.

استفاده انبوه از نخ میکروفیلامنت 144/100 موجب می شود تا کارخانه ها، کارگاه ها و شرکت های تولیدی نیاز بالایی به آن داشته باشند، در اینجاست که تامین نخ میکروفیلامنت 144/100 اهمیت بالایی پیدا می کند و هزینه های دسترسی به این ماده اولیه با ارزش نیز مورد توجه مراکز تولیدی قرار می گیرد.

تامین کننده نخ میکروفیلامنت 144/100

نخ میکروفیلامنت چیست و چه کاربردی دارد؟

نخ میکروفیلامنت چیست و چه کاربردی دارد؟ بسیاری از افراد نمی دانند که نخ میکروفیلامنت چیست و چه کاربردهایی دارد، در حالی که خود روزانه از محصولات تولید شده توسط این نخ استفاده می کنند؛ جوراب ها و بسیاری از لباس های زیر مردانه و زنانه با استفاده از نخ میکروفلامنت تولید می شوند که محصولی آنتی باکتریال، دارای قابلیت تهویه هوا، انعطاف پذیر و ضد حساسیت می باشد و سهولت در مصرف را برای افراد به ارمغان می آورد.

به واقع نخ میکروفیلامنت یکی از محصولات پلی استری موجود در صنایع نساجی و پارچه بافی است که از ترکیب چندین نوع ماده اولیه به دست می آید و مقاومت بالاتر و وزن کمتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارد؛ حال ممکن است این سوال مطرح شود که آیا این نخ تنها برای تولید جوراب و لباس زیر کاربرد دارد؟ خیر این چنین نیست، بلکه:

  • تولید بخش داخلی البسه زمستانی به واسطه بهره مندی این نخ از قابلیت عایق بندی حرارتی
  • تولید پارچه و دستمال های مخصوص گردگیری و لکه بری
  • تولید فیلترهای پارچه ای در صنعت خودروسازی
  • تولید ابزارها، باندها و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی

عرضه کننده نخ میکروفیلامنت 144/100

عرضه کننده نخ میکروفیلامنت 144/100

ایران خود عرضه کننده نخ میکروفیلامنت 144/100 است، زیرا دسترسی بالایی به مواد اولیه پتروشیمیایی، پلی استرها و مواد اولیه طبیعی دارد، از طرف دیگر مهندسین و کارشناسان نساجی زیادی در ایران وجود دارند که می توانند محصولاتی بسیار باکیفیت و درجه یک در سطح استانداردهای جهانی را تولید و روانه بازار نمایند.

با توجه به تولید داخلی این نوع نخ، تصور می شود که محدودیتی در رابطه با خرید آن وجود نداشته باشد، اما متاسفانه این چنین نیست و حضور دلالان در بازار فروش کمبودها و افزایش قیمت های زیادی را به وجود آورده است که اصلا برای فعالان حوزه نساجی مفید نیست؛ راه مقابله با این مشکل و حل آن، تهیه انبوه، عمده و بی واسطه نخ میکروفیلامنت 144/100 است، این امکان برای عموم فراهم است و به شکل غیرحضوری و در بستر مجازی نیز انجام می پذیرد، بدین ترتیب خریدار هزینه های کمتری را نیز برای حمل و نقل کالا و نگهداری از آن نیز متحمل می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *